La Comunitat Islàmica de la Garrotxa rebutja els atemptats de Barcelona i Cambrils

La Comunitat Islàmica de la Garrotxa ens sentim profundament consternats pels atemptats que han tingut lloc avui, 17 d’agost, a Les Rambles de Barcelona. En primer lloc, volem expressar el nostre sincer condol a totes les víctimes i als seus familiars.

En segon lloc, com ja vam indicar el 29 de Març de 2016, després dels atemptats de Bèlgica; creiem que estem davant de la propagació d’una ideologia errònia no pertanyent a l’Islam, que nosaltres, els musulmans, som els primers que hem de combatre, sensibilitzant i ensenyant els autèntics valors de l’Islam: la pau i la convivència. La gent que professa aquesta ideologia no tenen lloc a la nostre comunitat, és per això que no ens cansarem d’expressar el nostre màxim rebuig envers aquests actes terroristes que sembren terror, odi i volen pertorbar la bona convivència.

Finalment afegim que no ens tremolarà el pols a l’hora de denunciar qualsevol acte o indici de radicalització.

Olot, 17 d’agost de 2017

———————————————

La Comunidad Islámica de la Garrotxa nos sentimos profundamente consternados por los atentados ocurridos hoy, 17 de agosto, en Las Ramblas de Barcelona. En primer lugar, queremos expresar nuestras más sinceras condolencias a todas las víctimas y sus familiares.

En segundo lugar, como indicamos el 29 de Marzo de 2016, a raíz de los atentados de Bélgica; creemos que estamos ante la propagación de una ideología errónea no pertinente al Islam, que nosotros, los musulmanes, somos los primeros que debemos combatir, sensibilizar y mostrar los auténticos valores del Islam, la paz y la convivencia. La gente que profesa ésta ideología no tienen cabida en nuestra comunidad, por eso no nos cansaremos de expresar nuestro máximo rechazo a éstos actos terroristas que siembran terror, odio y quieren perturbar la buena convivencia.

Finalmente, añadimos que no nos temblará la mano a la hora de denunciar cualquier acto o indicio de radicalización.

Olot, 17 de Agosto de 2017

شاهد أيضاً

mada sautiah

الردود على الخوارج: والله الذي لا إله إلا هو لا يجوز لمسلم أن يحب داعش ولا أن يبايعهم

الشيخ الدكتور سليمان الرحيلي حفظه الله  

mada sautiah

الردود على الخوارج: الذين يفتون بالتفجيرات أشد خطراً من الذين يقومون بها

الشيخ العلّامة صالح بن فوزان الفوزان حفظه الله

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>